Sensuelli nainen kuunvalossa




 

Nyt rakkauden voima mun elämääni säätää

Se pimeyden kauas seurastaan häätää

Sisältäin on masennus haihtunut

Avullasi murhe iloon jo vaihtunut

Mä nautin vain hetkestä tästä

Kun sain taas otteen elämästä

 

 

                      Sensuelli nainen kuunvalossa

                      Palvon sinua rakkauden talossa

                      Sinä valaiset tähtenä unieni teitä

                      Parannat kosketuksellasi sydämiä särkyneitä

 

 

Jo elämä parhaat voi puolensa näyttää

En aikaa tahdo turhuuteen käyttää

Epäilykset on kaikonneet mielestä

Puhumalla mykkyys saatu pois kielestä

Mä nautin vain hetkestä tästä

Kun sain taas otteen elämästä

 

 

                      Sensuelli nainen kuunvalossa….

 

 

Ei varjoja murhe mun tielleni visko

Ei mukaansa synkkyys seuraansa kisko

Suunnitelmat käyn vuoksesi laatimaan

Itselleni osan onnee myös vaatimaan

Mä nautin vain hetkestä tästä

Kun sain taas otteen elämästä

 

 

          Vapautesi saat aina säilyttää

          Kunhan minulle myös aikaasi jää

 

 

                      Sensuelli nainen kuunvalossa….

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tiedotusvälinehysteriaa